"Το ζήτημα είναι από που βλέπει κανείς τον ουρανό. Εγώ τον έχω δει από καταμεσής της θάλασσας."
Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011
Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011
Πρέπει να πιστεύουμε σε θαυματα για να γίνουν θαύματα!
«Λέμε αποστολή και ούτε σκιαζόμαστε τη λέξη, μήτε
μας ενοχλεί η ιδέα,γιατί μονάχα με απόλυτη πίστη, με
απόλυτη θυσία του εαυτού μας σε μια ανώτερη ιδέα
μπορούμε ν΄ αποχτήσουμε τη δύναμη, την οντότητα
και να φέρουμε στην επιφάνεια τον ψυχικό πλούτο
που βρίσκεται θαμμένος μέσα μας για την
πραγματοποίησή της. Πρέπει να πιστεύουμε σε
θαύματα για να γίνουν θαύματα.
Μην περιμένετε να σας έρθει η κατάσταση. Δεν θα
’ρθει ποτέ. Πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να
δεχτείτε την κατάσταση. Η κατάσταση θα σας έρθει
όταν είστε ανοιχτοί να τη δεχτείτε. Πρέπει να είσαι
έτοιμος να μπορείς να ερεθιστείς από έναν ήχο, από
μια κίνηση, από μια σιωπή. Μη φοβάστε τις παύσεις.
Η παύση δημιουργεί πολλές φορές ποίηση και
μαγεία... Σημαντικός ηθοποιός είναι αυτός που ακούει
σωστά, όχι αυτός που μιλάει. Αν ακούς σωστά θα
απαντήσεις πειστικά.».Κ.Κουν
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011
Κυριακή 20 Μαρτίου 2011
http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/59782
Γκάζι στην προετοιμασία για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας πατά η κυβέρνηση. Στην πρώτη γραμμή για τον περιορισμο του δημόσιου χρέους οι παραλίες.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Έθνους, οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες έχουν "χαράξει" δύο ηπειρωτικά αναπτυξιακά τόξα από την Αττική μέχρι τον Έβρο και από την Αργολίδα μέχρι τα Ιωάννινα ενώ έχουν δημιουργήσει δύο "καλάθια" με τα ακίνητα που βρίσκονται σε ορεινούς όγκους και νησιωτικές περιοχές.
Στη συνέχεια τα χώρισαν σε τρεις κατηγορίες δηλαδή σε οικόπεδα, εκτάσεις με κτίσματα και αιγιαλό. Τα ακίνητα έχουν χωριστεί σε ελεύθερα και ενοικιαζόμενα.
Σε ποιες παραλίες της Δυτικής Ελλάδας μπαίνει πωλητήριο
Τι προβλέπει το σχέδιο αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας που ετοιμάζει η κυβέρνηση
Το Κουνουπέλι της Ηλείας είναι στα σχέδια αξιοποίησης της κυβέρνησης
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Έθνους, οι αρμόδιοι υπηρεσιακοί παράγοντες έχουν "χαράξει" δύο ηπειρωτικά αναπτυξιακά τόξα από την Αττική μέχρι τον Έβρο και από την Αργολίδα μέχρι τα Ιωάννινα ενώ έχουν δημιουργήσει δύο "καλάθια" με τα ακίνητα που βρίσκονται σε ορεινούς όγκους και νησιωτικές περιοχές.
Στη συνέχεια τα χώρισαν σε τρεις κατηγορίες δηλαδή σε οικόπεδα, εκτάσεις με κτίσματα και αιγιαλό. Τα ακίνητα έχουν χωριστεί σε ελεύθερα και ενοικιαζόμενα.
Κυριακή 13 Μαρτίου 2011
Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011
Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011
Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011
Τρίτη 1 Μαρτίου 2011
H ιστορία αποδεικνύει ότι τα πλήθη φανατικά δοξάζουν τον τύραννο που τους αντιμετωπίζει ως νήπια,τα περιορίζει στο ΛΙΓΟ της ψυχής και στο ΠΟΛΥ των ενστίκτων γιατι «ξερει το καλο τους»
Ο Ιεροεξεταστής θα προσφέρει στον κόσμο όσο πρόσφερε στον Ιησου ο σατανας και Εκεινος αρνήθηκε: το Θαύμα το μυστήριο και το Κυρος.
Το Θαύμα θα το προσφέρει ως μαγεία,ως ΓΟΗΤΕΙΑ και αιφνιδιασμό που ΑΠΟΣΒΟΛΩΝΕΙ.
Το Μυστήριο ως ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ και το μοχθο της,αφόυ η κοινή λογική θα προσφέρονται σε κονσέρβες και κλισε.
Και το Κύρος θα το χαίρεται μέσα στο συμπαγές προσωπο της ΑΓΕΛΗΣ ,ως μέλος,ως «ΓΕΝΙΚΟΑΝΘΡΩΠΟΣ» που λέει και ο αντιήρωας του Ντοστογιέφσκι στο Υπόγειο.
Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011
Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011
Sunborn ® Stories...: Ο Μαγικός Θησαυρός της Φύσης του Εαυτού
Sunborn ® Stories...: Ο Μαγικός Θησαυρός της Φύσης του Εαυτού
Ο μαγικός θησαυρός της Φϋσης είναι τοσο λαμπρός και θαυμαστός,ώστε κανένας δεν μπορεί να τον περιγράψει με λογια!!
Ο μαγικός θησαυρός της Φϋσης είναι τοσο λαμπρός και θαυμαστός,ώστε κανένας δεν μπορεί να τον περιγράψει με λογια!!
Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011
Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011
Αποφάσισε εσύ το γιατί
Όταν σου συμβαίνει ένα συγκεκριμένο πράγμα, μην ρωτάς τον εαυτό σου γιατί συμβαίνει. Επίλεξε γιατί συμβαίνει. Αποφάσισε γιατί συμβαίνει. Εάν δεν μπορείς να επιλέξεις ή να αποφασίσεις έναν λόγο, επινόησε τον. Έτσι κι αλλιώς το κάνεις. Επινοείς όλους τους λόγους για τους οποίους κάνεις πράγματα, ή για τους οποίους τα πράγματα συμβαίνουν με τον τρόπο που συμβαίνουν. Όμως, τον περισσότερο καιρό το κάνεις αυτό ασυνείδητα. Τώρα αποφάσισε (και ζήσε) συνειδητά!
Μην ψάχνεις για το νόημα της ζωής, ή το νόημα οποιουδήποτε συγκεκριμένου περιστατικού, επεισοδίου ή περίστασης. Δώσε του εσύ το νόημά του. Μετά ανακοίνωσε και δήλωσε, έκφρασε και βίωσε, εκπλήρωσε και γίνε το Ποιός Επιλέγεις να Είσαι σε σχέση με αυτό.
Communion with GodNeale Donald Walsch
Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011
«Διανοούμενοι και ιστορία».
Διανοούμενοι και ιστορία
Το εύρος και την οξύτητα της κριτικής σκέψης του Καστοριάδη, χάριν συντομίας, μπορούμε να συμπυκνώσουμε στο κεφάλαιο «Διανοούμενοι και ιστορία».
Σε αυτό επισημαίνει την αξιοθρήνητη πλευρά της δραστηριότητας των διανοουμένων, που κυριαρχώντας με το έργο τους στις φαντασιακές σημασίες της κοινωνίας δεν προσέφεραν τίποτα περισσότερο από την νομιμοποίηση των υπαρχουσών εξουσιών. Π.χ. η αποθέωση της πραγματικότητας στο εγελιανό σύστημα (Χέγκελ) “ό,τι είναι πραγματικό είναι ορθολογικό” και από το Νίτσε η “αθωότητα του γίγνεσθαι”.
Υπογραμμίζει χαρακτηριστικά: «Πρέπει κάποτε να τελειώνουμε με αυτό το εκκλησιαστικό, ακαδημαϊκό και λογοτεχνικό σέβας. Πρέπει τελικά να μιλήσουμε για την σύφιλη αυτής της οικογένειας, της οποίας προφανώς τα μισά μέλη πάσχουν από γενικευμένη παράλυση. Πρέπει να πιάσουμε από το αυτί τον θεολόγο, τον εγελιανό, το νιτσεϊκό, τον χαϊντεγκεριανό και να τους οδηγήσουμε στα στρατόπεδα της Κόλυμα, του Άουσβιτς, στα ρώσικα ψυχιατρεία, στις αίθουσες βασανιστηρίων της αργεντινής αστυνομίας και να απαιτήσουμε να μας εξηγήσουν εδώ και τώρα και δίχως υπεκφυγές το νόημα των εκφράσεων “πάσα εξουσία εκ Θεού”, “ό,τι είναι πραγματικό είναι ορθολογικό”, “αθωότητα του γίγνεσθαι” ή “η ψυχή ισοδυναμεί με την παρουσία των πραγμάτων”. Αυτό το φανταστικό αμάλγαμα παρουσιάζεται όταν ο διανοούμενος πετυχαίνει, ύψιστο κατόρθωμα, να συνδέσει την κριτική της πραγματικότητας με την λατρεία της δύναμης και της εξουσίας.»
Εμείς μπορούμε να προσθέσουμε ότι πραγματικός διανοούμενος είναι εκείνος που αντιστέκεται στην λατρεία της εξουσίας, αγωνίζεται για την κοινωνική δικαιοσύνη, αναδεικνύει την γνώση της κοινωνικής απελευθέρωσης, την πρωτοτυπία και την καινοτομία στην ανθρώπινη δημιουργία.
Ο Κ.Κ. δεν υπηρετεί απλά αυτές τις αξίες με το έργο του, αλλά συμβάλλει στην διάγνωση της ιστορίας για να απαλλαχθούμε από την «δουλεία» της παράδοσης στον κόσμο των ιδεών.
Το εύρος και την οξύτητα της κριτικής σκέψης του Καστοριάδη, χάριν συντομίας, μπορούμε να συμπυκνώσουμε στο κεφάλαιο «Διανοούμενοι και ιστορία».
Σε αυτό επισημαίνει την αξιοθρήνητη πλευρά της δραστηριότητας των διανοουμένων, που κυριαρχώντας με το έργο τους στις φαντασιακές σημασίες της κοινωνίας δεν προσέφεραν τίποτα περισσότερο από την νομιμοποίηση των υπαρχουσών εξουσιών. Π.χ. η αποθέωση της πραγματικότητας στο εγελιανό σύστημα (Χέγκελ) “ό,τι είναι πραγματικό είναι ορθολογικό” και από το Νίτσε η “αθωότητα του γίγνεσθαι”.
Υπογραμμίζει χαρακτηριστικά: «Πρέπει κάποτε να τελειώνουμε με αυτό το εκκλησιαστικό, ακαδημαϊκό και λογοτεχνικό σέβας. Πρέπει τελικά να μιλήσουμε για την σύφιλη αυτής της οικογένειας, της οποίας προφανώς τα μισά μέλη πάσχουν από γενικευμένη παράλυση. Πρέπει να πιάσουμε από το αυτί τον θεολόγο, τον εγελιανό, το νιτσεϊκό, τον χαϊντεγκεριανό και να τους οδηγήσουμε στα στρατόπεδα της Κόλυμα, του Άουσβιτς, στα ρώσικα ψυχιατρεία, στις αίθουσες βασανιστηρίων της αργεντινής αστυνομίας και να απαιτήσουμε να μας εξηγήσουν εδώ και τώρα και δίχως υπεκφυγές το νόημα των εκφράσεων “πάσα εξουσία εκ Θεού”, “ό,τι είναι πραγματικό είναι ορθολογικό”, “αθωότητα του γίγνεσθαι” ή “η ψυχή ισοδυναμεί με την παρουσία των πραγμάτων”. Αυτό το φανταστικό αμάλγαμα παρουσιάζεται όταν ο διανοούμενος πετυχαίνει, ύψιστο κατόρθωμα, να συνδέσει την κριτική της πραγματικότητας με την λατρεία της δύναμης και της εξουσίας.»
Εμείς μπορούμε να προσθέσουμε ότι πραγματικός διανοούμενος είναι εκείνος που αντιστέκεται στην λατρεία της εξουσίας, αγωνίζεται για την κοινωνική δικαιοσύνη, αναδεικνύει την γνώση της κοινωνικής απελευθέρωσης, την πρωτοτυπία και την καινοτομία στην ανθρώπινη δημιουργία.
Ο Κ.Κ. δεν υπηρετεί απλά αυτές τις αξίες με το έργο του, αλλά συμβάλλει στην διάγνωση της ιστορίας για να απαλλαχθούμε από την «δουλεία» της παράδοσης στον κόσμο των ιδεών.
Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011
Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011
Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011
Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH"
Η ΓΛΩΣΣΑ 1Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ
Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να εκδηλώνεται μία τάση να αντικατασταθεί το ελληνικό αλφάβητο από το λατινικό.
Η τάση αυτή γίνεται φανερή κυρίως σε κείμενα παραγόμενα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές - με χρήστες κρατικές υπηρεσίες ακόμη και Α.Ε.Ι. - σε κείμενα προβαλλόμενα από την τηλεόραση αλλά και από σχετικές προτροπές ξένων ραδιοφωνικών σταθμών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η προσπάθεια αυτή, η οποία θα καταφέρη καίριο πλήγμα κατά της ελληνικής σκέψης και όλων των πτυχών του ελληνικού πολιτισμού που εκφράζονται με γραπτά κείμενα, αλλά και των γένει ανθρωπιστικών σπουδών, έφτασε μέχρι ν' απασχολήση τον Τύπο και ν' αποτελέση αντικείμενο ερωτήσεων βουλευτών προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η γλώσσα μας η αρχαιότατη αλλά πάντα σύγχρονη και ζώσα, αυτή η γλώσσα που εμπλούτισε όχι μόνο τη λατινική, αλλά και τις κυριώτερες ευρωπαϊκές γλώσσες, που έχει και οπτικά συνδεθή άρρηκτα με το αλφάβητό της, δεν είναι δυνατό να υποστή μείωση με την κατάργησή του από εμάς τους ίδιους.
Είναι αδιανόητο να δεχθούμε ως Έλληνες την μεταμφίεση της γραφής μας με την κατάργηση πολλών γραμμάτων της, που δεν πέρασαν στο λατινικό αλφάβητο, και με την αντικατάστασή τους από άλλα υποτίθεται ηχητικώς παραπλήσια γράμματά του.Όταν άλλοι λαοί, όπως π.χ. Γάλλοι και Ισπανοί μάχονται ως σήμερα να διατηρήσουν μέχρι τη τελευταία τους λεπτομέρεια τον τρόπο γραφής των κειμένων τους με το δικό τους αλφάβητο, εδώ, με την δικαιολογία της δήθεν διευκόλυνσής μας στην παγκόσμια επικοινωνία, επιχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό.
Ως λαός, που μέσα από το ίδιο αλφάβητο της γλώσσας του μετέδωσε τον πολιτισμό σε όλο των κόσμο, εμείς οι Έλληνες δεν είναι δυνατόν παρά να αρνούμεθα να εγκαταλείψουμε την ιστορική μας γραφή. Όχι μόνο γιατί αχρηστεύεται ένα από τα θεμελιακά στοιχεία του πολιτισμού μας, αποκόβοντάς μας από τις μέχρι σήμερα εκδηλώσεις του, αλλά και γιατί έτσι αγνοείται η σχέση αλφαβήτου και γλώσσας.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)