Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Κρατώντας ένα μολύβι σήμερα για να σημειώσω στο βιβλίο μου, σκέφτηκα πως το κάθε τι στον κόσμο έχει να μου διδάξει.
Τώρα θα μου πεις: Μα το μολύβι;
Ε, ναι λοιπόν, το μολύβι.

Ακου τι μου λέει:
    *
      Μου λέει πως  ότι και να κάνω πάντα θα αφήνει ένα Σημάδι.
    *
      Οτι πάντα μπορώ να διορθώσω το λάθος μου.
    *
      Οτι το σημαντικό στη ζωή είναι το "μέσα" και όχι το "έξω".
    *
      Οτι στη ζωή θα χρειαστεί να "με ξύσουν" και θα πονέσω, για να γίνω καλύτερος σ' αυτό που κάνω.
    *
      Και οτι στη ζωή για να γίνω καλύτερος, πρέπει να εμπιστευτώ το χέρι που με οδηγεί…

Απο το ιστολογιο του Δ.Καραβασίλη
http://www.dkaravasilis.gr/2010/10/%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%B2%CE%B9/comment-page-1/#comment-799

Δεν υπάρχουν σχόλια: