Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017


Ερωτας_Θανατος_Αγάπη




 Ερωτας....Ερωτας ...Ερωτας....η υπέρβαση των ορίων μας...η δημιουργική δράση σε εκδήλωση... η μετουσίωση στην Αγάπη ...το Μέσον προς την Αγάπη κι Όλα μαζί η Εκδήλωση της Υπαρξής μας.Ενας Ϋμνος στο Θείο Εαυτο απο το ενσαρκωμένο Πνεύμα.Ελκει η Αγάπη δια του Ερωτος κι δι αυτού ΕΚδηλούται...τώρα αν σύρθηκε ο έρωτας στα καταγώγια εξαγοράζοντας ψυχές κι εκπορνεύοντας συνειδήσεις ότν μετατοπιστηκε το Ειναι σε ένα εγώ με τις ανάγκες του, ,οταν ο αρνούμαστε την εξάρτηση μας απο τον Ουρανό και τιθέμεθα εμείς οι ίδιοι Κύριοι κι εξουσιαστές των πάντων...τότε πως να ειδωθεί η ομορφιά πως να ειδωθεί η Αφροδίτη πως να ειδωθεί γυναίκα στα μάτια της απληστίας;Μετατρέπεται λοιπόν σε λαγνεία...και σε ικανοποίηση μόνο αναγκών.Και να οι πληγές...και να ο πόνος...και να η στέρηση μα και η κατάχρηση...και κύρια η διαχωριστικότητα.Ναί στον άλλον βλέπουμε το εμείς και ΠΑΝΤΑ μας αξίζει,ΑΝ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ να μετουσιώσουμε αυτο το στον ΑΛΛΟΝ =Εμείς σε Αγάπη.Αυτός είναι ο Ερωτας να θανατώνεται μέσα μας το ξένο και να γίνεται οικείο ,να γίνεται Εμείς.Υμνος είναι ο Εωτας ακόμα κι αν πονεί...γιατί Γεννά εμάς και την ολότητά μας.Γιατί γεννά ΥΠΟΕΧΕΤΑΙ και Υπερβαινει τον μικρό εαυτό μας και μας μετουσιώνει σε αυτήν την Πανδημη Αφροδίτη Εντός μας.Κι όλα αυτά απ μέσα μου βγαίνουν γιατί ο Ερωτας μεταξύ των άλλων είναι Κραυγή των Σιωπών μας.Ερωτευτείτε Θανατωθείτε Αγαπείστε! Ο Ερωτας στο εδώ και τώρα ΜΟΥ, είναι το ΠΑΝΤΑ μου και το ΠΟΤΕ μου είναι το ΠΑΝΤΟΥ μου και το ΠΟΥΘΕΝΑ μου.Είναι Αγγελος δηλαδή...

Δεν υπάρχουν σχόλια: