Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Ο Έρωτας, εμπεριέχει μια ταπεινότητα,
ερωτεύσαι κάποιον, κι αυτόματα,
το εγώ σου, πάει πιο πίσω,
το εγώ σου χαμηλώνει για να μπορέσει
να μπει στην Ζωή σου ο Άλλος,
για να μπορέσει να χωρέσει στην Ζωή σου ο Άλλος*
Αν δεν χαμηλώσεις στον Έρωτα
ο Έρωτας δεν θα σε συμπεριλάβει
στο Ρομάντσο του*
Γιατί νομίζεις πως ο Έρωτας
κρατάει Βέλος;
Και σου το ρίχνει;
Γιατί το πρώτο του μέλημα
είναι να σε αφοπλίσει,
να σε αποδυναμώσει,
να σε μαλακώσει*
Σου ρίχνει το Βέλος του
κι εσύ τραυματίζεσαι*
Ένας άνθρωπος τραυματισμένος
είναι Ευάλωτος*
Είναι Ευαίσθητος*
Είναι μαλακός*
Φέρει την γλυκύτητα της επαφής με τον πόνο,
και την αποδοχή πως είναι ευάλωτος
και καθόλου δυνατός*
Δεν μπορείς να μπεις στον Έρωτα
αν είσαι Σκληρός και Άκαμπτος*
Απλά δεν γίνεται*
Ο Έρωτας κρατάει βέλος
και σου το ρίχνει,
για να σκοτώσει το Εγώ σου*
Για να σκοτώσει ένα παλιό μέρος του Εαυτού σου
που δεν το χρειάζεσαι*
Γιατί μόνο έτσι μπορείς να κάνεις χώρο για τον Άλλον*
Με φουσκωμένο εγώ, δεν μπορείς*
Οι Αρχαίοι Έλληνες Μύστες
φτιάξαν τον Έρωτα να κρατάει και να σου ρίχνει Βέλος
για να ξεφουσκώσει το Εγώ σου*
Αυτή είναι η Προυπόθεση για να Ερωτευτείς*
Γιατί στον Έρωτα, ο Άλλος έχει μεγαλύτερη
σημασία από σένα*
Και για να σιγουρευτεί ο Έρωτας
πως είσαι έτοιμος,
τσακίζει το Εγώ σου με το Βέλος του*
Για να δει, αν θα μπορέσει να σε πάρει
στα λημέρια του*
Και δεν πειράζει αν πονάς*
Στην πραγματικότητα είναι το Εγώ σου που πονάει*
Δεν πειράζει αν πονάς*
Ο Πόνος δείχνει πως είσαι ζωντανός*
Πήγαινε πιο πέρα από τον Πόνο*
Πήγαινε στον Έρωτα*

Δεν υπάρχουν σχόλια: