Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Η αυτοπεποίθηση του πολεμιστή δεν έχει σχέση με την αυτοπεποίθηση του μέσου ανθρώπου.
Ο μέσος άνθρωπος αναζητά τη σιγουριά στα μάτια τρίτων και αυτό το ονομάζει αυτοπεποίθηση.
Ο πολεμιστής αναζητά την τελειότητα στα δικά του μάτια και αυτό το ονομάζει ταπεινότητα.
Ο μέσος άνθρωπος είναι αγκιστρωμένος στους συνανθρώπους του,
ενώ ο πολεμιστής είναι αγκιστρωμένος στην Αληθεια.


"It is pointless bemoaning the fact that human nature is sinful
and carries the seeds of evil within it. There is nothing to
bemoan, only work to be done. All faults, whether of vanity,
pride, anger, jealousy or sensuality, must be put to work. That
is the only proper way of looking at it, the only proper
solution. It is work that counts. Do not concern yourself with
anything else; your qualities and faults are secondary. When you
have found which work is best and have made up your mind to
sincerely devote yourself to it, both your qualities and your
faults will become your best servants.
Let's take a very simple example: you want to lift a heavy
weight. All the energy held in potential in your physical body is
mobilized: muscles, heart, lungs and even brain take part in this
action. But if you do not have the wish to do anything, all your
organs stagnate, become sluggish. It is your wish to work that
mobilizes all your potential. By dint of effort, a criminal can
end up surpassing the most virtuous of people in generosity,
patience and kindness, whereas those who are considered better
people often do nothing very great, because they do not see the
need to work."

Omraam Mikhaël Aïvanhov

Η σημασία του να ισορροπεί η καρδιά το νου Όταν το μυαλό σκέφτεται, σχεδιάζει, ή δημιουργεί, η καρδιά ρωτά, "Είναι καλό για την επιβίωση όλων μας"; Το μυαλό λέει, "Ποιος νοιάζεται για όλους τους υπόλοιπους; Το σημαντικότερο πράγμα είμαι εγώ, τα ενδιαφέροντά μου". Η καρδιά λέει, "Αν κάτι δεν είναι καλό για όλους, δεν είναι καλό για σένα". Το μυαλό απαντά, "Ποιος νοιάζεται για όλους τους άλλους; Αφήστε με να συσσωρεύω πράγματα και να απολαμβάνω τη ζωή". Η καρδιά λέει, "Δεν μπορεί κανείς να απολαύσει τη ζωή αν δεν την μοιράζεται". Όταν το μυαλό κάνει νέες ανακαλύψεις, η καρδιά ρωτά, "Αυτή η εφεύρεση θα παρεμποδίσει ή θα βοηθήσει τη μελλοντική πρόοδο και την ευημερία της ανθρωπότητας και του πλανήτη"; Και το μυαλό απαντά, "Ποιος νοιάζεται για το μέλλον; Ας απολαύσουμε την παρούσα στιγμή. Ας φάμε, ας πιούμε, και ας απολαύσουμε την καλή στιγμή. Μην ανησυχείς για το μέλλον." Η καρδιά λέει τότε: "Αν δεν νοιάζεσαι για το μέλλον, τότε δεν έχεις μέλλον. Το να μην έχεις μέλλον σημαίνει ότι θα πεθάνεις άμεσα". Το μυαλό χωρίς την καρδιά σκέφτεται διαχωριστικά, εγωιστικά, και είναι προσηλωμένο στην ύλη, αλλά η καρδιά συμπεριλαμβάνει τα πάντα, είναι ανιδιοτελής, προσηλωμένη στο άπειρο." Torkom Saraydarian
Η προσευχή της δασκάλας Κύριε! Εσύ που δίδαξες, συγχώρα με που διδάσκω· που φέρω το όνομα της δασκάλας, που Εσύ έφερες όταν ήσουν στη Γη. Δώσε μου την μοναδική αγάπη για το σχολειό μου· που ούτε το κάψιμο της ομορφιάς να είναι ικανό να κλέψει την τρυφεράδα μου απ' όλες τις στιγμές. Δάσκαλε, κάνε ακατάπαυστο τον ενθουσιασμό μου και περαστική την απογοήτευση. Βγάλε από μέσα μου αυτό τον ακάθαρτο πόθο για δικαιοσύνη που εξακολουθεί να με ταράζει, το γελοίο απομεινάρι της διαμαρτυρίας που βγαίνει από μέσα μου όταν με πληγώνουν. Να μην πονάει η αγνόηση και να μην θλίβομαι για την λήθη αυτών που μας δίδαξαν. Κάνε με να είμαι πιο μάνα από τις μάνες, για να μπορέσω ν' αγαπήσω και να υπερασπίσω όπως αυτές, αυτό που δεν είναι σάρκα της σάρκας μου. Βόηθά με να πετύχω να κάνω για καθένα απ' τα παιδιά μου τον στίχο μου τέλειο και να σου αφήσω αυτή την άφωνη, την πιο δυνατή μου μελωδία, για όταν τα χείλη μου δεν θα τραγουδούν πια. Δείξε μου τη δύναμη του Ευαγγελίου σου έγκαιρα, για να μην εγκαταλείψω τη μάχη της κάθε μέρας και της κάθε ώρας γι αυτό. Βάλε στο δημοκρατικό σχολειό μου, τη λάμψη που σκορπίζεται από το τρέξιμο των ξυπόλυτων παιδιών. Κάνε με δυνατή, ακόμα και στη γυναικεία αδυναμία μου και στη γυναικεία φτώχεια μου· κάνε με αδιάφορη για ότι μπορεί να μην είναι αγνό, για κάθε πίεση που δεν είναι της θερμής θέλησής σου στη ζωή μου. Φίλε, συντρόφεψέ με! Στήριξέ με! Πολλές φορές δεν θα έχω άλλο από Σένα στο πλευρό μου. Όταν το δίδαγμά μου θα είναι πιο αγνό και πιο θερμή η αλήθεια μου, θα παραμείνω χωρίς τα εγκόσμια· αλλά Εσύ τότε θα με κυβερνήσεις ενάντια στην καρδιά σου, που γνώρισε αρκετά τη μοναξιά και την αδυναμία. Δεν θ' αναζητήσω παρά στη ματιά σου τη γλυκύτητα της αποδοχής. Δώσε μου απλότητα και βάθος· λύτρωσέ με απ' το να είμαι περίπλοκη ή κοινότυπη στο καθημερινό μου μάθημα. Δώσε μου δύναμη να υψώσω τα μάτια πάνω από το στήθος μου με τις πληγές, μπαίνοντας κάθε πρωί στο σχολειό μου. Να μη φέρνω στην έδρα μου τις υλικές μου ανησυχίες, τις καθημερινές μικροαστικές θλίψεις μου. Ελάφρυνε το χέρι μου στην τιμωρία κι απάλυνέ το, ακόμα πιο πολύ στο χάδι. Να μαλώνω με πόνο, να ξέρω ότι έχω διορθώσει αγαπώντας! Κάνε να γεμίσει με πνεύμα το χτισμένο με τούβλα σχολειό μου. Να τυλιχτεί με τη λάμψη του ενθουσιασμού μου η φτωχή του αυλή, η γυμνή του αίθουσα. Η καρδιά μου να είναι η κολώνα του και η αγνή μου θέληση πιο δυνατή από τις κολώνες και το χρυσάφι των πλούσιων σχολείων. Και, τέλος, θύμιζέ μου από την ωχρότητα του καμβά του Velazquez, ότι το να διδάσκεις και ν' αγαπάς παράφορα στη Γη είναι να φτάνεις με τη λόγχη του Λογγίνου στην καυτή πλευρά του έρωτα. Gabriela Mistral Μετ. Μαριάννα Τζανάκη

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Mε ωροσκόπο Τοξότη...:)

ΤΑΥΡΟΣ: Η φύση του και τα μαθήματα αυτογνωσίας.

Πώς να μετράς την επιτυχία

Το μέτρο της επιτυχίας δεν είναι αν έχεις ένα σκληρό πρόβλημα για να αντιμετωπίσεις, αλλά αν είναι το ίδιο πρόβλημα που είχες και πέρυσι.

John Foster Dulles

Chi Mai

«Η οικονομική κρίση είναι μια μεγάλη απατεωνιά, η μεγαλύτερη στην ιστορία του καπιταλισμού.

Η έννοια της δημοκρατίας υφίσταται στις μέρες μας; Θεωρείτε ότι η άμεση δημοκρατία αποτελεί απάντηση στην κρίση; «Οχι, δεν υπάρχει. Είναι μια φάρσα. Στη σημερινή δημοκρατία ο λαός δεν έχει δύναμη. Είναι μια δημοκρατία της μπουρζουαζίας. Η 5η ελευθερία είναι η ελευθερία τού να κλέβεις, και αυτή είναι η μοναδική ελευθερία, όπως λέει ο Τσόμσκι. Να πάμε σε μια δημοκρατία των εργατών και του λαού, σε μια δημοκρατία με δύο πόδια: πολιτική δημοκρατία αλλά και οικονομική δημοκρατία. Η πολιτική δημοκρατία χωρίς οικονομική δημοκρατία είναι ένα πολύ μεγάλο ψέμα». http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=200999

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

ZBIGNIEW PREISNER - CONTE D`AMOUR

Μια Φλόγα είναι η ψυχή του ανθρώπου• ένα πύρινο πουλί, πηδάει από κλαρί σε κλαρί, από κεφάλι σε κεφάλι, και φωνάζει: "Δεν μπορώ να σταθώ, δεν μπορώ να καώ, κανένας δεν μπορεί να με σβήσει!"

Δέντρο φωτιά γίνεται ολομεμιάς το Σύμπαντο. Ανάμεσα από τους καπνούς κι από τις φλόγες, αναπαμένος στην κορυφή της πυρκαγιάς, κρατώ αμόλευτο, δροσερό, γαλήνιο, τον καρπό της φωτιάς, το Φως.

Από την αψηλή τούτη κορυφή κοιτάζω την κόκκινη γραμμή που ανηφορίζει• τρεμάμενο αιματερό φωσφόρισμα, που σούρνεται σαν έντομο ερωτεμένο μέσα από τους αποβροχάρικους γύρους του μυαλού μου.

Εγώ, ράτσα, άνθρωποι, γης, θεωρία και πράξη, Θεός, φαντάσματα από χώμα και μυαλό, καλά για τις απλοϊκές καρδιές που φοβούνται, καλά για τις ανεμογγάστρωτες ψυχές που θαρρούν πως γεννούνε.

Από που ερχόμαστε; Που πηγαίνουμε; Τι νόημα έχει τούτη η ζωή; φωνάζουν οι καρδιές, ρωτούν οι κεφαλές, χτυπώντας το χάος.

Και μια φωτιά μέσα μου κίνησε ν’ απαντήσει. Θα ’ρθει μια μέρα, σίγουρα, η φωτιά να καθαρίσει τη γης. Θα ’ρθει μια μέρα, σίγουρα, η φωτιά να εξαφανίσει τη γης. Αυτή είναι η Δευτέρα Παρουσία.

Μια γλώσσα πύρινη είναι η ψυχή κι αγλείφει και μάχεται να πυρπολήσει τον κατασκότεινο όγκο του κόσμου. Μια μέρα όλο το Σύμπαντο θα γίνει πυρκαγιά.
Η φωτιά είναι η πρώτη κι η στερνή προσωπίδα του Θεού μου. Ανάμεσα σε δυο μεγάλες πυρές χορεύουμε και κλαίμε.

Λαμποκοπούν, αντηλαρίζουν οι στοχασμοι και τα κορμιά μας. Γαλήνιος στέκουμαι ανάμεσα στις δυο πυρές κι είναι τα φρένα μου ακίνητα μέσα στον ίλιγγο και λέω:
Πολύ μικρός είναι ο καιρός, πολύ στενός είναι ο τόπος ανάμεσα στις δυο πυρές, πολύ οκνός είναι ο ρυθμός ετούτος της ζωής• δεν έχω καιρό, δεν έχω τόπο να χορέψω! Βιάζουμαι!

Κι ολομεμιάς ο ρυθμός της γης γίνεται ίλιγγος, ο χρόνος εξαφανίζεται, η στιγμή στροβιλίζεται, γίνεται αιωνιότητα, το κάθε σημείο -θες έντομο, θες άστρο, θες Ιδέα• γίνεται χορός.

Ήταν φυλακή, κι η φυλακή συντρίβεται κι οι φοβερές δυνάμες μέσα λευτερώνουνται και το σημείο δεν υπάρχει πια!

Ο ανώτατος αυτός βαθμός της άσκησης λέγεται: Σιγή. Όχι γιατί το περιεχόμενο είναι η ακρότατη άφραστη απελπισία για η ακρότατη άφραστη χαρά κι ελπίδα. Μήτε γιατί είναι η ακρότατη γνώση, που δεν καταδέχεται να μιλήσει, για η ακρότατη άγνοια, που δεν μπορεί.

Σιγή θα πει: Καθένας, αφού τελέψει τη θητεία του σε όλους τους άθλους, φτάνει πια στην ανώτατη κορφή της προσπάθειας• πέρα από κάθε άθλο, δεν αγωνίζεται, δε φωνάζει• ωριμάζει αλάκερος σιωπηλά, ακατάλυτα, αιώνια με το Σύμπαντο.

Αρμοδέθηκε πια, σοφίλιασε με την άβυσσο, όπως ο σπόρος του αντρός με το σπλάχνο της γυναίκας.

Είναι πια η άβυσσο η γυναίκα του και τη δουλεύει, ανοίγει, τρώει τα σωθικά της, μετουσιώνει το αίμα της, γελάει, κλαίει, ανεβαίνει, κατεβαίνει μαζί της, δεν την αφήνει!

Πώς μπορείς να φτάσεις στο σπλάχνο της άβυσσος και να την καρπίσεις; Αυτό δεν μπορεί να ειπωθεί, δεν μπορεί να στριμωχτεί σε λόγια, να υποταχτεί σε νόμους• καθένας έχει και τη λύτρωση τη δική του, απόλυτα ελεύτερος.
Διδασκαλία δεν υπάρχει, δεν υπάρχει Λυτρωτής που ν’ ανοίξει δρόμο. Δρόμος ν’ ανοιχτεί δεν υπάρχει.

Καθένας, ανεβαίνοντας απάνω από τη δική του κεφαλή, ξεφεύγει από το μικρό, όλο απορίες μυαλό του.

Νίκος Καζαντζάκης 

(αντιγραφή απο
http://caementarius.blogspot.com/search/label/%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82%20%CF%84%CF%89%CE%BD%20%CE%9C%CF%85%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%89%CE%BD)
"When we consume food, we make a connection with nature, but this
connection can happen in different ways. If you take an apple,
peel it with a knife, cut it into pieces and eat it, you have a
particular sensation. If you bite into the apple, you have a
different sensation.

Now, go into an orchard, pull the branch of an apple tree toward
you, and start biting into an apple without picking it; it is
different again - you feel how alive this fruit is, and you have
a sense of fulfilment, of joy, which the tree itself is imparting
to you, because it is connected to earth and heaven and is
drawing forces from both. While you are eating, you are in direct
contact with a current of pure energy. Through the medium of its
fruit, the tree has put you directly in touch with the universe."

Omraam Mikhaël Aïvanhov

Καμιά δραστηριότητα χωρίς την αληθεια.

by Adali Kalliopi on Παρασκευή, 13 Αυγούστου 2010 στις 9:46 π.μ.
Η Παράδοση μιλάει σε κάθε άνθρωπο τη γλώσσα που αυτός μπορεί να καταλάβει,αρκεί να επιθυμεί ν'ακούσει.
Η τελευταία επιφύλαξη είναι μείζονος σημασίας,γιατι η παράδοση,δεν μπορείς να "χρεωκοπήσει".Μαλλον για την χρεωκοπία του ανθρώπου πρέπει να μιλάμε,γιατί αυτός είναι που έχει χάσει κάθε ενοραση του υπερφυσικού.
Είναι ο άνθρωπος που άφησε τον εαυτο του να πλανηθεί απο τις ανακαλύψεις και τις εφευρέσεις μιας ολοκληρωτικά απατηλής επιστήμης,δηλαδή μιας επιστήμης που δεν  αναγνωρίζει τα ιδιαίτερα όριά της και γι αυτο τον λόγο της διαφεύγει ο,τιδήποτε βρίσκεται πέραν αυτών των ορίων.

Παρομοίως γοητευμένος απο τα επιστημονικά φαινόμενα και απο τα λανθασμένα πορίσματα που εξάγει απο αυτά,ο άνθρωπος κατέληξε να καταποντιστεί υπο το βάρος των δικών του δημιουργημάτων.Δεν αντιλαμβάνεται ότι ένα παραδοσιακό μηνυμα τοποθετείται σε ναν αρκετά διαφορετικό επίπεδο ή πόσο πολύ περισσότερο πραγματικό είναι αυτό το επίπεδο,και επιτρέπει στον εαυτό του να τυφλώνεται όλο και πιο πρόθυμα,ε΄φοσον ο επιστημονισμός του παρέχει  όλες τις απαιτούμενες δικαιολογίες προκειμενου να δικαιώσει την προσκόλλησή του στον κόσμο των φαινομένων και στο εγώ του καθώς και την επακλουθη απομάκρυσνη του απο το Απόλυτο.

Ο Ανθρωπος,είτε τον θεωρήσουμε στον πληθυντικό είτε στον ενικό,είτε το λειτούργημά του είναι άμεσο είτε έμμεσο ,στέκεται ώς "τμήμα του Απόλυτου"και οδεύει προς το Απόλυτο!
Frithjof Schuon(Mία απο τις μεγαλύτερες πνευματικές μορφές του αιώνα μας.Σπούδασε κι εργάστηκε στο Παρίσι,πριν αρχίσει μια σειρά απο τα ξειδια στην ΒΑφρική,στη Μεση Ανατολή και στις Ινδίες,προκειμένου να έλθει σε επαφή με εκπροσώπους αυθεντικών παραδόσεων)

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

"So many humans are like fish out of water! They feel ill at ease,
strangers to the environment they live in; so, as soon as they
can, they leave their family, take themselves off abroad or live
completely on the fringes of society. Actually, the question
humans have to answer does not just concern which place they
should be occupying physically or socially; it is not just their
heart and mind but also their soul and spirit that have to find
good conditions for growth in this place. So long as they do not
find their place, they are like seeds waiting to be sown. And
their place is a fertile earth, the spiritual earth, where they
will be able to grow. So many people are still like seeds stored
in a granary!
Once you have found a place for your heart, your mind, your soul
and your spirit, you will be in your true place. Then, wherever
you are, whatever your material and social situation, it will
feel like the right place." '  
Omraam Mikhaël Aïvanhov

Στην Ινδία διδάσκονται οι "4 νόμοι της Πνευματικότητας"
 
Ο πρώτος νόμος λέει:
"Το πρόσωπο που φτάνει είναι το σωστό πρόσωπο"
Δηλαδή, κανείς δεν φτάνει στη ζωή μας τυχαία. Όλοι όσοι μας περιτριγυρίζουν, είναι εκεί για κάποιο λόγο, για να μας κάνουν να μάθουμε και να προχωρήσουμε σε κάθε περίπτωση.
 
Ο δεύτερος νόμος λέει:
"Ότι συμβαίνει είναι το μοναδικό πράγμα που μπορούσε να έχει συμβεί"
Τίποτα, αλλά τίποτα, απολύτως τίποτα από ότι μας συμβαίνει στη ζωή μας, θα μπορούσε να έχει γίνει με άλλο τρόπο. Ούτε και η πιο ασήμαντη λεπτομέρεια. Δεν υπάρχει το: "αν είχα κάνει εκείνο... θα είχε συμβεί το άλλο..." ΟΧΙ. Ότι έγινε ήταν το μόνο που μπορούσε να έχει γίνει και έπρεπε να έχει γίνει έτσι, για να πάρουμε αυτό το μάθημα και να προχωρήσουμε. Όλες οι καταστάσεις, και κάθε μια χωριστά, που μας συμβαίνουν στη ζωή μας είναι τέλειες, παρόλο που το μυαλό ας και το εγώ μας αντιστέκονται και δεν θέλουν να το δεχτούν. 
 
Ο τρίτος νόμος λέει:
"Όποια στιγμή κι αν αρχίσει, αυτή είναι η σωστή στιγμή"
Όλα αρχίζουν την κατάλληλη στιγμή, ούτε πριν, ούτε μετά. Όταν είμαστε έτοιμοι για να αρχίσει κάτι καινούργιο στη ζωή μας, τότε είναι που αρχίζει.
 
και ο τέταρτος νόμος λέει:
"'Όταν κάτι τελειώσει τελειώνει"
Έτσι απλά. Αν κάτι τέλειωσε στη ζωή μας, είναι για την εξέλιξή μας, γι΄αυτό είναι καλλίτερα να το αφήσουμε, να συνεχίσουμε μπροστά και να προχωρήσουμε πιο πλούσιοι από αυτή την εμπειρία.
 
Νομίζω δεν είναι τυχαίο που διαβάζετε αυτό το μήνημα. Αν αυτό το κείμενο φτάνει στη ζωή μας σήμερα, είναι γιατί είμαστε έτοιμοι να καταλάβουμε ότι καμία νυφάδα χιονιού δεν πέφτει σε λάθος μέρος.
 
Ζήστε καλά, Αγαπάτε με όλο σας το είναι και
Να΄στε απέραντα ευτυχείς!!!

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

~.~Πυραμίδα ο άνθρωπος. Στη βάση του το κτήνος, στην κορφή ο θεός. Χρέος μας η ανηφόρα~.~
Καζαντζάκης
“To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and don't worry about the darkness, for that is when the stars shine brightest”

Πνευματικοί Νομοι και πώς λειτουργούν...

- Γέροντα, ποιοι νόμοι λέγονται πνευματικοί;
- Θα σου εξηγήσω: Όπως στην φύση υπάρχουν οι φυσικοί νόμοι, έτσι και στην
πνευματική ζωή υπάρχουν οι πνευματικοί νόμοι. Ας πούμε, όταν πετάη κανείς ένα βαρύ
αντικείμενο ψηλά, με όσο περισσότερη ορμή και όσο πιο ψηλά το πετάξη, με τόσο μεγαλύτερη
δύναμη θα πέση κάτω και θα συντριβή. Αυτός είναι φυσικός νόμος. Στην πνευματική ζωή, όσο
περισσότερο υψώνεται κανείς με την υπερηφάνειά του, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η
πνευματική του πτώση και ανάλογα με το ύψος της υπερηφανείας του θα συντριβή. Γιατί ο
υπερήφανος ανεβαίνει, φθάνει σε ένα σημείο και μετά πέφτει και σπάζει τα μούτρα του – «ο
υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται». Αυτός είναι πνευματικός νόμος.
Υπάρχει όμως μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στους φυσικούς και στους πνευματικούς
νόμους:
Ενώ οι φυσικοί νόμοι δεν έχουν σπλάχνα και ο άνθρωπος δεν μπορεί να τους αλλάξη, οι
πνευματικοί νόμοι έχουν σπλάχνα και ο άνθρωπος μπορεί να τους αλλάξη, γιατί έχει να κάνη με
τον Δημιουργό και Πλάστη του, τον Πολυεύσπλαχνο Θεό. Αν δηλαδή καταλάβη αμέσως το
ανέβασμα της υπερηφανείας του και πη: «Θεέ μου, εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου και
υπερηφανεύομαι· συγχώρεσέ με!», αμέσως τα σπλαχνικά χέρια του Θεού τον αρπάζουν και τον
κατεβάζουν απαλά κάτω, χωρίς να γίνη αντιληπτή η πτώση του. Έτσι δεν συντρίβεται, αφού
προηγήθηκε η καρδιακή συντριβή με την μετάνοια που έδειξε.

Το ίδιο ισχύει και για το «μάχαιραν έδωκας, μάχαιραν θα λάβης», που λέει το
Ευαγγέλιο. Αν δηλαδή «έδωσα μάχαιρα», κανονικά πρέπει να ξοφλήσω με μάχαιρα. Όταν όμως
συναισθάνωμαι το σφάλμα μου, με μαχαιρώνη η συνείδησή μου και ζητάω συγχώρηση από τον
Θεό, τότε πλέον παύουν να λειτουργούν οι πνευματικοί νόμοι και δέχομαι από τον Θεό την
αγάπη Του σαν βάλσαμο.

Μέσα δηλαδή στα κρίματα του Θεού, που είναι άβυσσος, βλέπουμε να αλλάζη ο Θεός,
όταν αλλάζουν οι άνθρωποι. Όταν το άτακτο παιδί συνέρχεται, μετανοή και δέρνεται από την
συνείδησή του, τότε ο Πατέρας του το χαϊδεύει με αγάπη και το παρηγορεί. Δεν είναι μικρό
πράγμα να μπορή ο άνθρωπος να αλλάξη την απόφαση του Θεού! Κάνεις κακό; Ο Θεός σου
δίνει σκαμπιλάκι. Λές «ήμαρτον»; Σου δίνει ευλογίες.