Δευτέρα 17 Μαΐου 2010


διαδρομες ξεχωριστες που αναδυκνυουν την αξια της ζωης!!!!!
αληθεια........
Πόσοι άνθρωποι δεν βλέπουν!
Πόσοι προσπερνούν ένα μαγικό ηλιοβασίλεμα,
ένα απόκοσμο χάραμα
και μετά μια αστραφτερή ανατολή!
Πόσοι άνθρωποι κλείνουν τα μάτια και την ψυχή
μπροστά σ' ένα όμορφο λουλούδι,
σ' ένα ολόγεμο φεγγάρι,
σε μια αγριεμένη θάλασσα!
Ω ναι, τα προσπερνούν.
Ως δεδομένα, ως ανάξια λόγου και σκέψης,
ως πολυτέλειες.


Ποιος μπορεί όμως να προσπεράσει το φως; Το ατόφιο, το εκτυφλωτικό φως;
Ποιος μπορεί να μην αποστρέψει το βλέμμα από έναν άσπρο τοίχο,
που αντανακλά τον ήλιο του μεσημεριού;
Και να το στείλει αναπόφευκτα στο απέραντο γαλάζιο;
Το φως είναι παντού. Δεν μπορείς να το αγνοήσεις.
Ίσως γι' αυτό ειμαστε Αλλιώτικοι.
Είναι το φως, που σου ανοίγει τα μάτια,
είναι το φως, που σου ανοίγει και την καρδιά.
Το φως δεν κρατάει μυστικά, δεν αφήνει τη μούχλα ν' απλωθεί,
δεν κρατάει τη σκέψη όμηρο. Το φως δεν αφήνει περιθώρια για δόγματα.
Όλα τα φωτίζει εξίσου.
εισαι Φως. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω.
Βγαλμένος μέσα απ' το Φως, γαλουχημένος με Φως, αφιερωμένος στο Φως.
Δεν το διάλεξα, μου έλαχε.
Δεν μου μένει παρά να το γιορτάζω και να το υμνω. Για πάντα.
σου χαμογελω χαρα μου!!!!!
| Πλήρεις επικεφαλίδες
Απάντηση Απάντηση σε Όλους Προώθηση Προώθηση

1 σχόλιο:

galazia_sfaira είπε...

Σκέψεις του αγαπημένου μου Μιχαλη ...μεχρι ν ακαταφερει ο ίδιος να τις μοιράσει...
Σε ευχαριστω που υπάρχεις στην ζωή μου τοσο μακριά και τοσο κοντά!