Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Τόσο καθάρια η αγαπη !!!


εξαγνισα τα χειλη μου με την ιερη φωτια,για να μιλησω γιατην αγαπη,αλλα δεν μπορουσα να βρω λογια.

οταν γνωρισα την αγαπη,τα λογια σβησανεκαι γιναννε μια αδυναμη ανασα,και το τραγουδιστηνκαρδια μου εγινε μια βαθια σιωπη.

Ω,εσυ που μςε ρωτησες για την αγαπη,και που σε επεισα για τα μυστηρια και τα θαυματατης,τωρα που η αγαπη μ,εχει τυλιξει στο πεπλο της,ερομαι εγω να σε ρωτησω για την πορεια και την χαρη της αγαπης.

Ποιος απο σας μπορει να αποκαλυψειτον εσωτεροεαυτον μου στον ευατον μουκαι την ψυχη μου στην ψυχη μου?

Πεστε μου για χαρη της αγαπης,τι ειναιαυτη η φλογαπου καει στην καρδια μου και καταπινειτη δυναμη μου και παραλυει τη θεληση μου?

Ποια ειναι αυτα τα κρυφα,απαλα και σκληρα μαζι χερια που αρπαζουν την ψυχη μου.ποιο ειναι αυτο το κρασι που ειναι ανακατεμα πικρης χαρας και γλυκου πονου και μεθα την καρδια μου?

Ποια ειναι αυτα τα φτερα που φτερουγιζουν πανω απο το μαξιλαρι μου στην σιωπη της νυχτας και με κρατουν ξυπνιο,για να ατενιζω αυτο που κανεις δεν ξερει?

σε αγαπω Χ----------α μου

Δεν υπάρχουν σχόλια: